wtorek, 3 czerwca 2014

Czy wiedzieliście, że...

Nie wiem jak wy, ale ja jestem bardzo zadowolona z coraz większej liczby pochlebst dla R5 np:


-Kilka miesięcy temu na oficjalnej stronie fan-clubu na Facebook'u pojawiła się lista najpopularniejszych zespołów i R5 miało na niej 3 miejsce ;) ?
1. One Direction
2. Big Time Rush
3. R5
4. Enej
5. Little Mix
6. Afromental
7. Weekend
8. The Wanted
9. Red Lips
10. Zakopower
-R5 bardzo często pojawia się  na listach zespołów, które mogą być na drugim miejscu zaraz po One Direction, albo, które mogą nawet osiągnąć ich poziom popularności ;) Przykład:
http://www.teen.com/2013/10/28/music/up-and-coming-boy-bands-photos/#8
Przetłumaczony cytat z powyższej strony:  
"Tak więc, aby zobaczyć, które zespoły są naprzeciwko, myśleliśmy, żeby zaokrąglić w górę 10 zespołów, które mają potencjał , aby osiągnąć poziom sławy 1D"---> a na tej liście pojawiło się R5 ;) 
 



+Jak macie czas to możecie podwyższyć trochę pozycję R5 na tej top-liście, którą przed chwilą znalazłam w necie :D Niby słaba i bezsensu, ale przynajmniej możne im łatwo załatwić przewagę punktową ;)
 http://janerra-copeland.wikia.com/wiki/Top_10_list:Whos_your_Favorite_Band_or_Singer

 

 + Taki tam bezsensowny gratis do tego wpisu:

Kilka obiektywnych komentarzy o R5, które nie wiem czemu, ale najbardziej je zapamiętałam ;)
 "R5- Nie za dużo spodziewałam się po gwiazdce Disneya -Rossie Lynchu. Jednak gdy usłyszałam Loud pozytywnie się zaskoczyłam. Piosenka bardzo wpada w ucho, sam Ross ma świetny głos, cały zespół jest świetny i naprawdę duży plus dla nich. "
"Poznałam ich głównie dzięki coverom (1D też coverowali Mrugam sobie) i trzeba przyznać, że wokalista ma nieziemski głos."


  I mam takie jedno pytanie: Czy was też wkurza jak ktoś z góry twierdzi, że Ross jest beznadziejny (a nawet go nie wiedział, albo widział tylko raz czy dwa) tylko dlatego, że gra w Disneyu,? :(
  Mnie bardzo :/



  Jakby co to jutro wstawię te pytania co obiecałam, a po jutrze może uda mi się wstawić wpis o gadżetach R5 (znajdziecie tam dużo fajnych pomysłów jak wykonać je własnoręcznie) ;)

1 komentarz:

  1. to super że własno ręcznie ja na pewno jakiś zrobie

    OdpowiedzUsuń