czwartek, 29 maja 2014

WYWIAD: Ross Lynch o walentynkach-dniu zakochanych :) Idealna randka? Wskazówki od Ross'a Lynch'a!

   Większość z was już to pewnie zna, ale pewnie znajdą się tez tacy co widzą ten wywiad pierwszy raz ;)

  Ross Lynch opowiada o walentynkach i idealnych randkach:

Znajdziesz tu dużo wskazówek- POLECAM <3


Lubisz Walentynki, Ross?
-Tak, jestem fanem Walentynek i tej idei miłości. Chciałbym, żeby Amorek naprawdę żył i żeby dosięgnęła mnie jego strzała!

Co najbardziej lubisz w Walentynkach?
-To jest bardzo miłe święto.Każdy szuka kogoś, z kim mógłby spędzić ten wyjątkowy dzień. Myślę, że to bardzo fajne. Chociaż ja nigdy nie przeżyłem prawdziwych Walentynek.

Nie spotkałeś nikogo wyjątkowego, żeby spędzić z nim Walentynki?
-W sumie nie. Wciąż czekam aż to się wydarzy. Pewnego dnia…kto wie!

Opowiedz nam o swoich najlepszych Walentynkach…
-Moje najlepsze Walentynki? Do tej pory miałem tylko złe doświadczenia…

Myślisz, że dobrym pomysłem jest wysyłanie anonimowych kartek?
-Uważam, że to dobry początek, ale potem musisz się ujawnić. Jeśli tego nie zrobisz, nigdy nie dowiesz się prawdy. A to już nie będzie fajne.

Gdzie chciałbyś pójść na randkę w tegoroczne Walentynki?
-Zdecydowanie na koncert. Taka randka byłaby na pewno niezapomniana. Koncert to zawsze dobry pomysł.

A gdyby to dziewczyna miała decydować?
-Dobre pytanie. Lubię niespodzianki, więc niech mnie zaskoczy.

Opisz swoją wymarzoną randkę?
-Pierwsza randka powinna być taka, taka…na luzie. Chodzi przecież o to, żeby się poznać i zobaczyć, czy ma się ochotę na drugą randkę. Moja rada – idźcie w miejsce, w którym możecie spokojnie pogadać. Jakaś kawiarnia?

Masz jakieś wskazówki na pierwszą randkę?
-Zawsze bądź sobą. Nigdy nie udawaj kogoś, kim nie jesteś. Jak chcesz znaleźć kogoś, z kim spędzisz całe życie, jeśli nie będziesz sobą?

Jak zacząć rozmowę na pierwszej randce?
-Po prostu zadawaj pytania. Kiedyś spotkałem się z dziewczyną, która zapytała mnie: Kiedy ostatnio nosiłeś coś żółtego?  Totalnie mnie zaskoczyła, powiedziałem: Co? Zabawne! Nikt mnie nigdy o to nie zapytał. Jej pytanie sprawiło, że nagle zacząłem się śmiać i to podziałało. Spotkaliśmy się na drugiej randce.

Czy chłopak powinien płacić na randce z okazji Walentynek?
-Z całą pewnością. Szczególnie w Walentynki.

Jesteś romantykiem?
-Lubię tak myśleć, ale nigdy nie pokazałem się z tej strony, bo nigdy nie miałem kogoś, dla kogo mógłbym robić romantyczne rzeczy. Mój czas jeszcze nie nadszedł…

Podoba Ci się ktoś ze znanych osób?
-Kocham Ninę Dobrev z serialu Pamiętniki wampirów. Jest niesamowita. Na pewno nie narzekałbym, gdyby chciała się ze mną umówić. Byłbym szczęśliwy, gdyby strzała Amora mi pomogła. Proszę!!!





Urocze prawda ^_^ <3 ?

Ross Lynch - ideał dziewczyny:
http://rosslynchfunclub.blogspot.com/2014/03/jaki-typ-dziewczyny-podoba-sie-rossowi.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz