czwartek, 5 czerwca 2014

Jak zrobić proste gadżety z logo R5

  Jeśli masz talent artystyczny lub chociaż iskierkę kreatywności, to możesz zawsze pójść na "spontana" i samemu stworzyć kilka gadżetów. Podam dzisiaj "przepis" na najprostszy i najszybszy naszyjnik R5 ;) Mam nadzieję że się spodoba:

1. Będą nam potrzebne:
- łańcuszek
- ołówek
- gumka
- nożyczki
- papier kolorowy samo przylepny (śliski), lub ewentualnie zwykły śliski
(wtedy będzie potrzebny jeszcze klej)
- styropianowa podkładka, lub stara kostka do gitary
(najlepiej czarna, a jeśli masz tylko kolorową to zawsze można zamalować na czarno )
-* mogą się też przydać mazaki niezmazywalne (chociaż mi akurat się nie przydały)

 2. Narysuj ołówkiem wzór kształtu naszyjnika :
 3. Wytnij :

 4. Narysuj na papieże śliskim, samoprzylepnym logo R5 i wytnij, po czym wymarz ślady ołówka:
 5. Po wycięciu odklej warstwę chroniącą klej:
 6. Naklej na przygotowany wcześniej z podkładki lub kostki do gitary kształt i zrób dziurkę na łańcuszek:
GOTOWE ;)

Jeśli też robicie z podkładki styropianowej, a chcielibyście, żeby bardziej przypominała plastik to możecie ją pomalować czarnym lakierem do paznokci za nim przykleicie na nią naklejkę ;)

Tu macie inne moje ręcznie robione dzieła, które być może was zainspirują:
Naszyjnik z modeliny ^
 Jedna z moich pierwszych bransoletek z muliny ^
Stare przemalowane buty (były całe białe) ^
Bransoletka z muliny i sznura "R5'er forever"

5 komentarzy:

  1. hej!! wiesz moja koleżanko ogłosiła żeby poprosić R5 żeby wrócili do polski i piszemy do nich na tt o powrót do nas więc jak możesz to opublikuj na swojej stronce

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpiss naprawe super, ale mam jedno male ale...tytul to "jak zrobic proste gadzety z logiem R5". mam bardzo wymagajaca polonistke i ona nam ciagle powtarza, ze slowo 'logo' jest nieodmienne. Z mojej strony to tyle uwag. tak po za tym super wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok dzięki, zaraz zmienię ;)

      Usuń
    2. Teraz nie mam zadnych uwag. ;) a tak na marginesie, jestes bardzo pomyslowa!!!

      Usuń
  3. Spróbuję zrobić taki naszyjnik, a po tem bransoletki : )

    OdpowiedzUsuń