poniedziałek, 23 czerwca 2014

Wpis na zamówienie - gra jak dobrze znasz każdego z R5 i do kogo jesteś najbardziej podobny?

 Zaproponowano mi na ask'u ostatnio, żebym na blogu umieściła też czasem jakieś zabawy/gry więc ten wpis będzie nietypowy ;) 

Wymyśliłam grę, która polega na tym, że będzie zdanie o kimś z R5, a wy będziecie musieli je przyporządkować do osoby, o której ono jest. 

-Odpowiedzi napiszcie w komentarzu (numer zdania i obok imię tej osoby).

1. Urodziny obchodzi 9 Sierpnia. Na koncertach prawie zawsze gra na keyboardzie.
2. W 2009 napisał z telefonu swojego taty do dwóch fanek.
3. Uwielbia horrory, a jego ulubiony kolor to jasnozielony.
4. Miał dziewczynę o imieniu Madison.
5. Jego mama jest nauczycielką tańca.

Druga zabawa będzie polegała na rozwiązaniu Quizu, który powie Ci do kogo z R5 jesteś najbardziej podobna/ny:

 

 

 QUIZ:

1. Który z poniższych kolorów najbardziej lubisz?:

a) Jasnozielony

b) Różowy

c) Niebieski

d) Żółty

e) Ciemnozielony

2.  Jakie jedzenie/słodycze z poniżej wymienionych lubisz najbardziej?:

a) Gofry z nutellą

b) Lody

c) Hamburger

d) Czekoladowe świąteczne jajeczka

e) Frytki

3. Jaką gwiazdę lubisz najbardziej z poniżej wymienionych?:

a) Emma Watson

b) Chris Hemsworth

c) McFly

d) Nina Dobrev

e) L.A.

4. Który z poniższych filmów/seriali lubisz najbardziej?:

a) The Walking Dead

b) Pamiętniki Wampirów

c) Entourage

d) Romeo i Julia

e) North by Northwest

5. Którą z poniższych piosenek R5 lubisz najbardziej?:

a) Ain't No Way We’re Goin’ Home

b) Love me like that

c) Forget About You

d) Cali Girls

e) One Last Dance

6. Jaka z poniższych cech najbardziej pasuje do Ciebie?:

a) Nie stawia zbyt daleko celów

b) Troskliwa/y

c) Odpowiedzialna/y

d) Spontaniczna/y

e) Duże poczucie humoru

 |

 |

 |

 |

 |

 |

 |

 |

 |

 |

 |

V

Karta odpowiedzi:

Twoja najczęstsza odpowiedź to:

a) - najbardziej podobna/y jesteś do Rocky'ego

b) - najbardziej podobna/y jesteś do Rydel 

c) - najbardziej podobna/y jesteś do Riker'a

d) - najbardziej podobna/y jesteś do Ross'a

e) - najbardziej podobna/y jesteś do Ratliff'a


*Pochwal się co Ci wyszło w komentarzu ;) 


12 komentarzy:

  1. Jestem podobna do Ratliff'a <33

    Zapraszam do mnie i proszę o udział w konkursie :

    http://my-team-r5-forever.blogspot.com/2014/06/zgadnij-kto-to-wykreslanka.html

    Z góry dziękuję <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem podobna do Rocky'ego? <33

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem podobna do Rossa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem podobna do Rossa =) =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem najbardziej podobna do Ross'a. ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Okej, czyli ja jako jedyna do Riker'a xD ~Penguin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widocznie :) PRZYPADEK ? ... NIE SĄDZĘ :)

      Usuń
  7. jestem podobna do Rossa :) !!!

    OdpowiedzUsuń