wtorek, 29 września 2015

R5 w Dzień Dobry TVN :D


8 komentarzy:

  1. Fajnie zaśpiewali ale chyba z playbecku (nwm jak sie to pisze xD) a ten lektor mnie rozwalił xD

    OdpowiedzUsuń
  2. A o kturej dokładnie ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej mam na imię Ania i jestem fanką Rossa jak i R5, bardzo podoba mi się Twój blog i to jak dużo pracy w niego wkładasz. Miałabym wielką prośbę o to czy dałoby się wrzucić filmik z koncertu, bo niestety mieszkam daleko od Warszawy po za tym szkoła i rodzice by mnie puścili samej a bardzo chciałabym zobaczyć jak moi idole występują. :*)
    Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej.Oglądałam ddtvn z R5 ale jedna myśl mi nie daje spokoju. Czemu Rocky i Riker zamienili się gitarami? Z góry dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego z playbacku? Naprawdę się tym zawiodłam i jest mi przykro, że słało się tak jak się stało z tym ich występem w tvn. Wyszli na jakichś pozerów :'( Czy oni bali się, że piosenka im nie wyjdzie? dlaczego się na to zdecydowali? Nie daje mi to spokoju. Przecież są genialni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno im coś walnęło w studiu ze sprzętem :/

      Usuń