niedziela, 27 września 2015

Akcje na koncert R5!!!

JEDYNE OFICJALNE AKCJE:
(Polish R5 Family Forever)


Kartkę dla Rydel podnosimy na Lightning Strikes, 


dla Ella na Loud, 


dla Rocky'ego na Cali Girls 

We Missed You podnosimy na Repeating Days
BRANSOLETKI ŚWIECĄCE W CIEMNOŚCI WYCIĄGAMY NA ALL NIGHT, NIE WCZEŚNIEJ, NIE PÓŹNIEJ!
Na piosence Rylanda - wyciągamy balony (nadmuchamy je w kolejce, każdy przynosi swoje) i śpiewamy jego piosenkę PERFEKCYJNIE I GŁOŚNO

Confetti wypuszczamy na refrenie SMILE.
Po ostatniej piosence (koniec koncertu), krzyczymy 'AUTOGRAPHS' ;)


PRZYPOMINAM OSOBOM, KTÓRE PRZYCHODZĄ BEZ OPIEKUNA O ZGODACH!  

9 komentarzy:

  1. Czy mogłabym udostępnić linka do tych informacji u mnie na Asku i Twitterze?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :)
    Więc, z całym szacunkiem, ale według mnie niektóre z tych akcji nie mają sensu. Przykładowo karteczki dla Rocky'ego, Ellingtona i Rydel. Co niby mają one wnosić i jaki mają związek z koncertem? Chcecie przypomnieć Rydel jak ma na imię?
    Podoba mi się jednak karteczka z napisem 'we missed you' & pomysł z bransoletkami, bardzo fajne.
    Oh no i nie są to "jedyne" akcje, są jeszcze organizowane akcje na twitterze i wiem, że tamte na pewno też się odbędą, ponieważ wiele ludzi się w nie zaangażowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przed chwil dowiedziala sie o ty i nie narysuje tych karteczek poniewaz mam duzo pracy przy innych pracach nie mam po prostu czasu na to. Sorry bardzo bym chciala ale nie mam czas:-(:-(:-(:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to można wydrukować...
      myślisz, że komu by się chciało rysować? :D

      Usuń
    2. Mam drukarke ale nie ma tuszu.

      Usuń
  4. Ale w dryksrce mie sie akura zkonczyl lusz.
    Bardzo bym chcia miec ta ale nie mode.
    Mieszkam bardzo daleko od warszawy gdyby m miwszkal blisko to bym wytrukowala ale musze wyjechac wczesniej wiec sorry.

    OdpowiedzUsuń