środa, 30 września 2015

Krótkie photo-podsumowanie pobytu R5 w Warszawie+plus opis koncertu ;) Jutro więcej zdjęć i filmików!

(Zdjęcia spod studia TVN zostały zrobione przez Karolinę Staniarską)
R5 w Dzień Dobry TVN (LINK)
 R5 i Ryland dali czadu ;)
(Balony, wspólne śpiewy, kartki, confetti, butelki z wodą i miś)
Nasza Polish R5 Family również spisała się na szóstkę. Zarówno Ryland jak i zespół byli mile zaskoczeni zaangażowaniem fanów i tym jak dobrze potrafimy się bawić. Z pewnością zostaliśmy przez nich dobrze zapamiętani. 
Do klubu zostaliśmy wpuszczani od godziny 18. Kolejka była naprawdę bardzo długa. Było nas pewnie coś koło 1000-1500. Około 19:30 na scenie pojawił się Ryland. Jest naprawdę świetny i to pod każdym względem :)Szczerze mówiąc tak dobrze się z nim bawiliśmy, że nawet nie sprawdziłam, o której na scenę weszli R5. To tak szybko zleciało... Myślę, że było to jakoś o 20:00-20:40. Jedną z pierwszych wykonanych przez nich piosenek była HMUOY. Wśród piosenek z nowego albumu nie zabrakło też takich piosenek jak "Forget about you", "Loud" i "Cali girls". 
Podczas "Cali girls" kartki z napisem "STAY SEXY FOR ROCKY" poszły w górę, a R5 nie ukryło rozbawienia ;) Podobnie z "DO NOT FEED THE DRUMMER" w trakcie "Loud". Tuż po tym Ellingoton, a potem Ross próbowali przeczytać kartkę z napisem "Polki są najpiękniejsze", lecz nie udało im się tego dokonać bez pomocy fanek. Ross ze sceny zawołał "Polish girls are the most beautiful!". Złapał też szalik kibica Polski od jednej z fanek i owinął go wokół szyi. Tuż po tym krzyknął "love you Polska". Ross wykonując cover "You & I" zaśpiewał "Something about these Polish girls" oraz jeśli dobrze pamiętam coś typu "Oh Poland, oh Poland, i love you". Taki kochany *.*
(LINK -backstage Riker)
Prócz tego R5 powiedzieli, że to drugi tak udany koncert w Polsce i zdecydowanie ten jest jednym z najlepszych. 
Miny R5 kiedy fani zaczęli krzyczeć "dziękujemy"-bezcenne ;)
Nie rozumieli przecież znaczenia tego słowa dopóki im tg nie wytłumaczyliśmy.

5 komentarzy:

  1. Cześć :) Trafiłam na Twój blog, kiedy szukałam info o konercie. Bardzo sie ciesze, że juz cos napisałaś i czekam z niecierpliwościa na foty :) Ja tez napisałam relację z koncertu, starałam sie wszystko odtworzyc ze szczegółami, mam nadzieję, że Ci sie spodoba, wspomniałam też o Twoim blogu kiedy pozyczyłam fotę Rossa :) Pozdrawiam R5 family! :*
    http://dodajzyciedoulubionych.blogspot.com/2015/10/koncert-r5-w-polsce-warszawa-30092015.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!
    Ja też jestem wielką fanką Rossa i R5. Miałam pojechać na ich koncert w tym roku, ale nie zdążyłam kupić biletów... Szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja powiem tak. Koncert naprawde udany. Bylo goraco, glosno, zabawnie. Niestety nie wszystko bylo takie fajne. Ludzie potrafia byc chamscy. Mam na mysli ta jakze dluga kolejke. Ludzie czekali dlugi czas a w momencie kiedy zaczela sie ona ruszac do przodu ci ktorzy przyszli o wiele wiele pozniej postanowili sie wepchac tak ze np: ja ktora stalam daleko od konca nagle jakims cudem znalazlam sie prawie na koncu. Nie bylo to oni mile ani uprzejme.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że nie było was na M&G! Jedna dziewczyna miała na plakacie coś w stylu: I love Rocky more than food, i Can I be in band with you?
    No i Rocky to zauważył...
    No weszła na scenę
    I Rocky pożyczył jej gitarę
    I zagrała z nimi I can't say I'm in love
    Cóż...

    OdpowiedzUsuń
  5. Your car could be stolen if you don't keep this in mind!

    Consider that your car was taken! When you approach the police, they inquire about a specific "VIN decoder"

    Describe a VIN decoder.

    Similar to a passport, the "VIN decoder" allows you to find out when the car was born and who its "parent"( manufacturing plant) is. You can also find out:

    1.Type of engine

    2.Model of a car

    3.The limitations of the DMV

    4.The number of drivers in this vehicle

    You'll be able to locate the car, and keeping in mind the code ensures your safety. The code can be examined in the online database. The VIN is situated on various parts of the car to make it harder for thieves to steal, such as the first person sitting on the floor, the frame (often in trucks and SUVs), the spar, and other areas.

    What if the VIN is intentionally harmed?

    There are numerous circumstances that can result in VIN damage, but failing to have one will have unpleasant repercussions because it is illegal to intentionally harm a VIN in order to avoid going to jail or calling the police. You could receive a fine of up to 80,000 rubles and spend two years in jail. You might be stopped by an instructor on the road.

    Conclusion.

    The VIN decoder may help to save your car from theft. But where can you check the car reality? This is why we exist– VIN decoders!

    OdpowiedzUsuń