środa, 21 maja 2014

Eksdziewczyna Ellingtona Ratliff'a

 Pewnie nie jedna fanka R5, a zwłaszcza w tym wypadku Ratliff'a jest ciekawa jakie dziewczyny mieli nasi ulubieńcy. Postanowiłam trochę o tym napisać.
Dzisiaj krótki (oj bardzo krótki xD ) opis o Ellingtonie i Kelly Voosen:
  Ratliff & Kelly byli ze sobą przez około pięć lat, a o to ich zdjęcie razem ;)


A tu małe info dla fanów Raury:


Od pewnego czasu krążyły plotki, że Ross Lynch i Laura Marano mogą być parą. Niestety chłopak zaprzeczył tym informacjom w nowym wywiadzie. Gwiazdunie mają tłumaczenie tej wypowiedź.
"Ostatnio czytałem plotki, że Laura Marano jest moją dziewczyną. To oczywiście nieprawda. Laura to piękna dama, z którą zawsze miło spędzam czas. Nie jest jednak moją dziewczyną!"

 

Zagłosowaliście już na R5 w VEVO? Nie?! 
No to szybko zagłosuj ;)
 https://ad.moontoast.com/vevo/vevolift-voting-may-2014/build/index.html?firstVideo=1

4 komentarze:

  1. hej,to bys napisała te info co rossy i inni jaki lubia styl u dziewczyn a rydel u chłopaków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę spróbować, ale ciągle uważam, że styl ubierania nie powinien mieć wpływu na ludzi :/ I ten temat według mnie jest mało do rozwinięcia i mało wnosi. Mogę zrobić coś podobnego, ale o tym jakie cechy lubią w dziewczynach- co Ty na to? Ubiór bardzo często odzwierciedla osobowość więc prawie na to samo wyjdzie ;)

      Usuń
    2. może być sory ze tak pozno odpisuje

      Usuń
  2. może być sory ze tak póżno odpisałam

    OdpowiedzUsuń