niedziela, 9 listopada 2014

Wywiad z ulubionymi bloggerkami ;) - Louder Forever

Pierwszymi bloggerkami, z którymi udało mi się przeprowadzić wywiad były Alex(Ola) i Klaudia, które prowadzą genialnego bloga pt.:
"Ross Lynch - Bad boy and sweet boy". Bardzo dziękujemy ;)

1. Dlaczego wybrała Pani akurat taki temat bloga?
Klaudia: Razem z Alex się zdecydowałyśmy na taki. Nie wiem, dlaczego ona chciała o tym pisać, ale ja po prostu lubię te "bad" tematy.
Alex: Hmm.... dlaczego akurat R5? No po prostu duuuuużo czytałam blogów o tej tematyce i pomyślałam,że fajnie by było spróbować napisać, w sumie tak nagle mi pomysł wpadł.
 

2. Ile prowadzi Pani blogów?
Klaudia: Prowadziłam około.. 6/7... ale teraz tylko ten.
Alex: Obecnie jeden,miałam drugiego lecz z niego zrezygnowałam,ponieważ mnie przerósł i nie miałam na niego pomysłów.

3. Co jest Pani inspiracją?
Klaudia: Inspiracją.. Hmmm... Komentarze, muzyka, niektóre filmy, inne opowiadania, albo Roko haha :D
Alex: Trudno mi powiedzieć co tak na prawdę jest moją inspiracją, ale chyba do pisania zainspirowały mnie te wszystkie blogi które czytałam i czytam.

4. Czy kiedykolwiek przeżyła Pani coś podobnego do tego co opisuje Pani w rozdziałach na blogu?
Klaudia: To trudne pytanie. Nie wiem. Większość to wytwory wyobraźni, ale kilka takich wydarzeń było...
Alex: Powiem tak może by coś było ale w chwili obecnej nie mogę powiedzieć co, może to że Ross do Lau mówi cały czas kotek, tak mówi do mnie mój przyjaciel i tak jak Lau, mnie też to wkurza.

5. Czy dużo otrzymuje Pani próśb o nowy rozdział?

Klaudia: Oooj dużo. W komentarzach pod rozdziałami, albo od znajomych na Facebooku.
Alex: Oczywiście,tak jak wszystkie blogerki, ja się z tego cieszę, ponieważ wiem, że się blog podoba i chcą więcej.

6. Czy zaprzyjaźnia się Pani z czytelnikami?

Klaudia: Pewnie :) Na przykład z Eweliną Kuleszą i Weroniką Michalską. "Żelipapą <3 ". To one też dają mi inspirację.
Alex: Znaczy może to nie jest taka przyjaźń, ale z niektórymi czytelniczkami pisałam i są na prawdę równe babki że tak powiem :) ale, jest jedna czytelniczka(Ola Grzesik) która mieszka stosunkowo blisko mnie i z nią największy kontakt utrzymuje ;)

7. Co Pani uważa o blogu, który Pani prowadzi?

Klaudia: No uważam, że jest dobry, skoro czytelnicy go tak komentują, coraz więcej osób z mojego otoczenia prosi o linka do niego, więc to coś znaczy.
Alex: Mi osobiście się bardzo podoba, czasami sama odczuwam emocje jakie w nim panują. Czasami ryczę jak bóbr, czasami zwijam się ze śmiechu jak czytam rozdziały:)

8. Czy zastanawiała się Pani kiedyś nad odejściem z Bloggera?
Klaudia: Kiedyś (całkiem niedawno) myślałam nad tym, ale teraz nie mam zamiaru odchodzić.
Alex: Tak,miałam odejść niedawno z powodu każdej blogerce znanemu a mianowicie braku weny, lecz moja współpisarka Klaudia pseudonim Dekiel mnie zastraszała swoim psem więc dzięki niej funkcjonuje na blogu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz