czwartek, 13 listopada 2014

R5 - Smile (Premiera 14.XI.2014)

 

Tekst utworu "Smile" (tłumaczenie):

Dzisiaj jestem w nastroju do tego, aby przebiec się nago po twojej ulicy,
Żebyś zwróciła na mnie uwagę, woah.
Zerwałem z moją dziewczyną, więc powiedz mi, gdzie mamy się spotkać,

czy wspominałem o tym woah oh oh.

Ja śnię, śnię o tobie,
co mogę zrobić, aby sprawić, że poczujesz się w porządku,
Kochanie, nie chcę widzieć ciebie placzącej, nie.

Chcę zobaczyć, jak się uśmiechasz.
Chcę zobaczyć, jak się uśmiechasz.

Dzisiaj jestem w nastroju, by wydać całą kasę na ciebie,
Kupiłbym ci wszystko do momentu, aż byłbym spłukany [spłukany, spłukany],
Dzisiaj chcę zmienić twoje niebo z szarego w niebieskie [chyba chodzi o to, że chce sprawić, by dziewczyna czuła się w porządku, czyli przegonić jej smutek],
I jeśli będzie na ciebie padać, będę twoim płaszczem woah oh oh.

Ja śnię, śnię o tobie,
co mogę zrobić, aby sprawić, że poczujesz się w porządku,
Kochanie, nie chcę widzieć ciebie placzącej, nie.

Chcę zobaczyć, jak się uśmiechasz.
Chcę zobaczyć, jak się uśmiechasz.

Pozwól mi zrobić zdjęcie, kochanie,
Zachowam je na gorsze dni,
Nie potrzebuję wiele,
Zgaduję, że jestem tylko staroświecki tym sposobem,
Więc, kiedy doliczę do 3, zobaczę cię.

uh 1, uh 2, uh 1,2,3.

Uśmiechnij się.
Chcę sprawić, że się uśmiechniesz oh oh.
Chcę zobaczyć, jak się uśmiechasz.
Chcę zobaczyć, jak się uśmiechasz.

To wina tego, co robisz.
Chce sprawić, że się uśmiechniesz.

2 komentarze:

  1. U nich premiera nie jest o 4.30 tylko o 16.30 a u nas to będzie albo o 22.30 lub 3.30 (bo nie wiem ile godzin jest różnicy czy 9 czy 6 nw)

    OdpowiedzUsuń