poniedziałek, 13 lipca 2015

R5 - What You're Missing



6 komentarzy:

  1. Lubię tą piosenkę. Ogóle cała płyta mi się podoba.
    Zapraszam do mnie i zachęcam do udziału w konkursie:
    http://r5-funclub.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam, anonimie. Niechcący usunęłam twój komentarz -.-
    Odpowiedź:
    Tak, Riker ją pocałował. Z tg co pamiętam to chodziło o to, że ona mówiła, lub miała napisane na kartce, że nigdy się nie całowała i dlatego to zrobił. To zwykła fanka.

    Całego koncertu nie znalazłam. Tylko w częściach na YT :(
    https://www.youtube.com/results?search_query=York+PA+R5+concert

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden problem ;)
      Dzięki. Ufff.. odrazu mi lepiej. Chyba sama tak sprubuje.

      Też szukałam ale normalnie ten koncert jest dosłownie pod kluczem.

      Usuń
  4. R5-Cali Girls-York,PA (6/6/14), nie wiem czy o to wam chodzi dziewczyny ale on tam właśnie całuję jakąś dziewczynę :P Kiedyś się na to przypadkiem natknęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak o to chodzi

    OdpowiedzUsuń