poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Courtney i Ross razem - wątpliwości?

 Tak - prawdą jest, że ich związek nie jest oficjalnie potwierdzony, ale widząc ich razem trudno powiedzieć, że nie są parą. Przykłady:

-Nawet w restauracji trzymali się za ręce, a Ross założył sobie na głowę jej czapkę :)

-Widziano ją z R5 na mieście.

-Była u Lynchów na Wielkanocy. To ciekawe, że jakoś Laura i Maia nigdy nie zostały zaproszone, a ona tak...

-Ross zaprosił Courtney do TV. Razem kibicowali Rikerowi w "Tańcu Z Gwiazdami".

-Pojechała z nimi do Coachelli na festiwal muzyczny i dużo ludzi, którzy tam przebywają zdają relacje z tej imprezy. Jest dużo twittów typu: "lol. Ross co chwilę mizia się z jakąś brunetką" itp.

Świadkowie też mówią, że widzieli jak Ross stał za Courtney i obejmował ją w tańcu opierając głowę o jej ramię. Niektórzy nie są nawet fanami R5, ale opisują to wszystko, co widzieli na festiwalu.


 Ciekawostki:
1. Courtney urodziła się 6 stycznia 1996 roku.
2. Jej tata nazywa się Stephen.
3. Court ma pieska.
4. Ma młodszego brata i przyrodnią siostrę.
5. Courtney została odkryta idąc ulicą w wieku 11 lat przez pracownika Vivien's Model Managment, a jej kariera ruszyła do przodu kiedy miała 14 lat.

Więcej tutaj ---> KLIK

Źródła:
http://ask.fm/RossShorLynchPL#_=_
http://ask.fm/courtneyeatonpl-POLECAM

Jakieś pytania, lub propozycje?
 Piszcie do mnie na oficjalnego blogowego aska - ZAPRASZAM ;)

22 komentarze:

  1. Przecież Courtney ma już chłopaka i nie jest nim Ross.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcecie to nie wierzcie, ale ona już skończyła z tamtym kolesiem.

      Usuń
  2. Właśnie ma już chłopaka

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh... Ciesze sie ze ross jest szczesliwy i wogole, ale jestem zazdrosnaaaaa:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się :) To przecież normalne jeśli ktoś jest dla nas bardzo ważny ♥

      Usuń
  4. Jestem zazdrosna, no ale to raczej normalne w wypadku fanki no nie? xD I tak nie wierzę (od całkiem niedawna w Raurę) więc życzę mu jak najlepiej. Ona jest bardzo ładna i jeśli są razem to fajna z nich para, a jeśli to tylko plotki to kamień z serca heheh :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie pasują do siebie, ona ma dziwną urodę ...

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja wam powiem tak. Jeśli znalazł szczęscie to i ja bardzo się z tego powodu ciesze ,bo naprawdę na to zasługuje. Obawiam się jednak, ponieważ wszyscy dobrze chyba wiedzą jak kończą się związki ludzi szczególnie tych z różnych branży ( wiecie rozjazdy w różne strony świata itp). Przykro będzie jeśli to się nie uda :(

    OdpowiedzUsuń
  7. no więc tak . KIEDY COŚ NOWEGO?

    OdpowiedzUsuń
  8. Skąd niby takie podejrzenia??? Ona (z tego, co wiem) jest przyjaciółką rodziny. To chyba normalne, że jest zaproszona na Wielkanoc, skoro jest tak blisko z nimi związana. Naprawdę wkurzają mnie takie posty. To jest jego koleżanka i nikt więcej. To, że zaprosił ja do programu to rzeczywiście znaczy, że jest jego dziewczyną... Naprawdę na 100%. Wy chyba nie wiecie, co to znaczy związek skoro, tak mówicie. Tańczył z nią i położył głowę, na jej ramieniu. No rzeczywiście to już jest związek i miłość... Zastanówcie się lepiej, zanim coś głupiego powiecie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze jako dowody można potraktować :
    1)Zdjęcie jak opiera się o kolano Rossa w jakimś klubie
    2)Była z Rossem na RDMA 2015
    3)Prawdopodobienie była z Rossem na przemierze "Bad Hair Day"
    4)Była na planie nagraniowym do ostatniego odcinka "Austina i Ally"
    5)Była na WrapParty z okazji zakończenia nagrywania" Austina i Ally"
    6)Ma zdjęcie u Lynchów w domu - na dywanie + jest na jej Instagramie
    7)Ma zdjęcie z Delly i dziewczyną Ryland, na którym ma bluze Rossa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I teraz była na Rydel Tea Party, które ma 2 żelazne zasady :
      1) Panowie nie mają wstępu
      2) Mogą być tam tylko dziewczyny Lynchów lub ich kuzynki

      Usuń
  10. mam pytanie. Skąd wiesz, że była u nich na Wielkanoc?

    OdpowiedzUsuń
  11. Courtney ma instagrama? Jeśli tak to jak możesz daj proszę link :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I do tego Courtney wyruszyła razem w trasę z R5 :) cieszę się że Ross jest szczęśliwy , ale nie jestem fanką Rourtney :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pytanie a to będzie na dłuższą mete?

    OdpowiedzUsuń
  14. od kiedy są razem?

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znoszę tej couteny jak dobrze napisałam a pisze z jej imię z małej bo ona to dno . Jestem wściekła że Ross jest z nią zrobiła bym wszystko aby się rozstali tylko nie wiem jak moja naj mówi że by mi pomogła bo też go uwielbia.Ale trochę przeginam nie chcę być uważana za psycho fakne ale po prostu jestem zazdrosna

    OdpowiedzUsuń