wtorek, 10 lutego 2015

"Let's Not Be Alone Tonight" - nowy singiel R5 + ważna wiadomość ;)

  O to co Riker opublikował na tumblr dla całej R5family :)

Tłumaczenie:

Zobacz .. chodzi o to ... musimy zdjąć nasze ubrania. (żartuję, i dziękuję tym z was, którzy to dostali ;)

    Tak czy inaczej .. "Let's Not Be Alone" wychodzi w piątek! Super nabuzowany!
Wiem, że piosenka wyciekła jakiś czas temu do internetu, jednakże nie jest to końcowa wersja. Nadal mieliśmy coś do dokończenia i sprawienia, by była lepsza. Więc z tym co powiedziałem, mam nadzieję, że wam się spodoba"


   Druga sprawa, jestem pewny, że wszyscy chcieliby usłyszeć piosenkę w radiu. Dlatego, dlaczego też nie pospamować do stacji radiowych? 

   Jako, że premiera w TEN piątek, w poniedziałek wszyscy zaszalejmy i proponujmy "Let's Not Be Alone Tonight" wszystkim lokalnym stacjom radiowym. Mam na myśli, wręcz bądźmy nienormalni! Tweetujcie, piszcie, dzwońcie, piszcie emaile, nieważne, byleby wkurzyć wszystkie stacje haha. Wiem, że możemy sprawić, by piosenka była na topie :D  
Wierzę w was, moja droga rodzinko, POKAŻMY KTO RZĄDZI! Możemy być słabszymi, ale pokażemy im co mamy!

Album jest coraz bliżej każdego dnia i nie mogę się doczekać, aby zobaczyć wszystkich podczas trasy w tym roku !!!

-riker



No to chyba już każdy wie co robimy w poniedziałek ;)

RMF MAXXX
Radio ZET 
RMF FM 
Eska 
4Fun 

3 komentarze:

  1. Jak mamy wysyłać e-maile do stacji radiowych? I chodzi o takie coś jak, np. rmf fm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yep :)
      Zaglądamy na kontakt i wysyłamy -> http://www.rmf.fm/radio/kontakt.html#_=_
      ->http://www.radiozet.pl/Kontakt
      ->http://www.eska.pl/decyduj

      Usuń
    2. Dzięki ;) Mam nadzieję, że nie będę sama tego robiła :D

      Usuń