sobota, 3 stycznia 2015

Śladami R5 - Warszawa :)

  Przepraszam za małą ilość nowych wpisów, ale ostatnie kilka dni spędziłam w Warszawie bez jakiegokolwiek komputera, więc dodawać cokolwiek mogłam tylko przez smartphone.  
W zamian za to możecie sobie wybrać dowolny temat następnego wpisu ;) Piszcie w komentarzach, na ask'u lub naszej grupie czego chcielibyście się dowiedzieć w następnym wpisie :* 


A poniżej krótkie streszczenie mojego zwiedzania Warszawy śladami R5:
  W poniedziałek (05.01.2015) mija dokładnie 11 miesięcy od koncertu R5 w Polsce. Z tej okazji wybrałam się zwiedzić Warszawę ich śladami. Nocowałam nawet w tym samym hotelu (przypadkiem tam trafiłam). Nie mogłam się też powstrzymać od zrobienia sobie pamiątkowej fotki przy pomniku Chopina w stylu Rydel :) Jestem bardzo sentymentalną osobą więc naprawdę czułam się prze szczęśliwa widząc te wszystkie miejsca, w których byli <3 Teoretycznie to nic wielkiego, ale ja i tak zawsze cieszę się nawet z najmniejszych rzeczy :D

 

6 komentarzy: