poniedziałek, 1 grudnia 2014

Riker, Rydel i Ross - 5 zdań o sobie

Riker:
1. Kocham filmy "Piraci z Karaibów".
2. Kiedy byłem mały chciałem być Elvis'em Presley'em.
3. Pierwszą piosenką, której się nauczyłem na basie była "Fall Out Boy" cover "Beat It".
4. Gdybym miał wybrać ulubioną piosenkę wszech czasów, wybrałbym "Human Touch" Bruce Springsteen.
5. Pierwszy oficjalny utwór, który Rocky i ja kiedykolwiek napisaliśmy nazywał się "For Your Ears Only".

Rydel:
1. Kocham filmy John'a Hughes'a.
2. Nadal śpię z kocem.
 3. Robię moje włosy i makijaż na każdy pokaz R5.
4. Nienawidzę zakupów (mediowe bzdury xD)
5. Chciałabym pić czekoladowego shake'a codziennie do końca życia!

Ross:
1. Jestem zafascynowany inżynierią lotniczą. 
2. Nie mam własnego auta.
3. Piszę dziennik (...)
4. Lubię słuchać - można się dowiedzieć czegoś więcej o kimś w ten sposób.
5. Kocham wszystkie sztuki (muzykę, filmy, fotografię, obrazy, cokolwiek!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz