sobota, 15 marca 2014

Cytaty---> ROSS LYNCH

 Cytaty Rossa :) 

Nie wszystkie są jego autorstwa, ale są przez niego używane (oznaczę je gwiazdką na końcu) 


 "Tekst piosenki If I Can't Be With You opowiada o życiu w Hollywood. I o tym, że z chęcią zamieniłbym sławę i pieniądze na prawdziwą miłość. Bo ona jest najważniejsza!"
"Szukam dziewczyny, która mnie rozweseli"
" Ciężko pracuj, bądź wytrwały, i pamiętaj, aby być bardzo cierpliwym. Nic nie dzieje się z dnia na dzień."*
 " Urodziłem się po to, by popełniać błędy, a nie być idealnym."
 " Wszyscy jesteśmy szaleni"*
 " Podążaj za marzeniami i sięgnij do gwiazd !"*
 " Muzyka jest poezją z osobowości."
 " Ludzie mnie nie rozumieją, ale ja siebie rozumiem i to mi wystarcza"
 " Nie chcę żyć w sąsiedztwie : ( ... Chcę żyć na plaży , albo gdzieś w naturze :) "
 " Jak fale potrzebują piasku, żeby się o niego rozbijać, jak słońce potrzebuję świata, żeby na niego świecić, ty jesteś jasną stroną każdego dnia, ja bez ciebie po prostu nie jestem taki sam."*
"Jak krzywdzisz moich R5ers to tak jakbyś krzywdził moją rodzinę."
"Miłości nie da się nauczyć... Miłość trzeba mieć w sobie i umieć przekazywać ją innym."
"Nigdy nie miałem kogoś kogo mógłbym nazwać moim przyjacielem, ponieważ wszystkich moich przyjaciół traktuję jak rodzinę, bo to ona jest dla mnie najważniejsza"
"A life without true love is no life at all!" - (życie bez prawdziwej miłości, nie jest życiem w ogóle)
"Nothing's really as it seems , nothing but dreams! "*

"You will never win if you didn't take a shot"



+GRATIS---> Co bardzo denerwuje Rossa? :

  "Kiedy mówisz do kogoś, a do niego ktoś dzwoni i odbierze, lub rozpoczyna pisanie wiadomości."
Tak wiem słabo przetłumaczone, ale ważne, że wiadomo o co chodzi ; )

Inne cytaty (Rydel & Riker):


8 komentarzy:

  1. Skąd wzięłaś te cytaty ja się pytam ?? No kobieto, skąd??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wywiadów i filmików R5 O.o
      Skąd to agresywne pytanie?

      Usuń
    2. +Dwa z tych cytatów są z jakiegoś bloga gdzie tez było cytaty, ale nazwy nie pamiętam bo dawno robiłam ten wpis.

      Usuń
    3. najbardziej poruszył mnie "Jak krzywdzisz moich R5ers to tak jakbyś krzywdził moją rodzinę" piękne :' )

      Usuń
  2. Najbardziej mi się podoba : Jak krzywdzisz moich R5ers to jakbyś krzywdził moją rodzinę!!! Pięknie naprawdę :) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się <3 Ross love u <3

      Usuń
    2. W Angielskim brzmi śliczniej <3

      Usuń
  3. Jestem Rossers Arianators R5ers mam bloga o Arianie chciałam założyć też o Rossie ale nigdy nie pobije twojego bloga <3 :*

    OdpowiedzUsuń