środa, 5 lutego 2014

Koncertowe :) -zdjęcia i filmiki z koncertu R5 w Warszawie!!!

 Koncert był świetny. Na początku może trochę sztywno ale 
 potem się wszyscy rozkręcili i na prawdę było super :D



Tu znajdziesz filmik z koncertu i kilka zdjęć:
 http://gwiazdunie.pl/ross-lynch-i-r5-w-polsce-koncert-w-warszawie-zdjecia-wideo/

 A tu filmiki z koncertu w Warszawie ;)





Jeśli ktoś ma jakieś fajne zdjęcie, lub filmik z koncertu to można nam przesłać ; )

No i mam autograf :) Oczywiście potrafię rozczytać tylko dwa autografy z pięciu a bo jakżeby inaczej,
a konkretnie to autograf Rydel i Rikera :


8 komentarzy:

  1. chcialabym byc tam wtedy :( R5er forever <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również :/ :(
    ale miejmy nadzieję, że jeszcze raz będą mieć trase i przyjadą ale tym razem do KRAKOWA :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, mogliby przyjechać do Krakowa <3

      Usuń
  3. R5 come back to Warsaw! <3333
    spam na Tt

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh ja z Wrocławia nie miałam szans na dostanie się tam nie sądziłam że było tam tyle osób <3

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja nie byłam i jestem smutna marze żeby mieć ich autograf

    OdpowiedzUsuń
  6. e no skradłaś moje 2 zdjęcia łobuziaro , prawa autorskie achh R5ers łobuzy xD ;-)))

    OdpowiedzUsuń